Happyhappyhappy!

Idag lämnade jag in mitt fröbannade projektarbete och det kändes obeskrivligt bra!!!!!!! Helt plötsligt känns det som att alla bekymmer bara POFF! Nej, jag vet att det inte är så men det kändes bra att få känna så i alla fall. Oj vad många "Känns,kändes" det blev menmen det är så det känns ;D

Helgen var great! Det är allt jag kan säga om den, bästa Natti vistelsen på länge :) Kul förfest, Earth Hour, traskade till annan förfest med lite nytt folk vilket också var skoj! Även att Natti stängde en timme tidigare så kändes det lagom lixom, kansk ska satsa på att gå hem en timme tidigare varje gång? Neh.. haha

Igår var det en dramatisk skoldag. Även att jag inte kände personen så berörde detta mig, lärarna var stirriga, folk sprang runt och grät och hela skolan fick en hemsk stämning. Man börjar tänka på att man kanske inte ska ta livet för givet ändå, kan det hända en 16-17 åring kan det hända vem som helst. Vet inte vad jag hade gjort om någon nära till mig gått bort sådär bara. RIP =(

Åter till något trevligt!
Jag och Jojje beställde bikinisar från Victoriassecret idag :D Jag köpte två stycken, kommer väl svida lite i plånboken men jag kunde inte bestämma vilken utav dem jag ville ha mest, så jag tog helt enkelt båda! :D Hoppas de passar nu bara, blev lite orolig över den gröna för det stod att det var "minimal front coverege" på trosorna man vill ju inte precis visa heela härligheten hahaha :P Menmen får väl använda ett par andra trosor i sånnafall Nemas problemas :)

Neh, nu måste jag plugga psykologi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0