Fiesta!

Uppe med tuppen imorse, närmare bestämt kl 9! Traskade till sporthallen för att fixa lite inför tjejernas träning på måndag. Promenaden började bra och slutade med skoskav haha så jäkla typiskt, pappa kom och hämtade mig sen.. höhöhö. Usch var lite bortskämd snorunge på det lr? Men jag kunde faktiskt inte gå :(

Har spenderat en stor dela av dagen till att ringa runt till tjejorna och fixa förfest till ikväll, vilket äntligen verkar ha löst sig puh! Det kommer nog bli kalas bra :D Det var länge sen jag var såhär festsugen, det är tummen upp! Bäääääääh
Ikväll ska alla bekymmer bort, great =) But what to wear, what to wear? Dagens I-landsproblem!

Solningen igår var inte mycket att hänga i julgranen, tkr inte det syns något idag, lr lite men inte så mycket som jag vill!!

This is how it goes down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0