Can't handle this feeling

Kul att när man inte ens festat ändå vaknar upp och känner sig helt bakis med feber och huvudvärk? Blir ingen träningen för min del idag, för jag tänker INTE bli sjuk! Sen måste jag väl plugga PA usch jag får sån ångest! :(

Igår var jag ute hos Sannebanne med Malin, Fanny och Tammy. Det var nice :) Tacos, melodifestivalen och "tillbaka till kärleken", den var fin fast vad är oddsen att sånt händer på riktigt, lika med noll, men ändå går man där och väntar på sin Askungen saga hahaha suuure... ;P Ska nog sluta se på smörfilmer man går bara och intalar sig en massa bullshit ändå.

Shit vilken skrivkramp jag fick då, febern som spökar kanske? Nej, jag hade nog inget mer att skriva om kanske, så intresseklubben kan ju flitigt anteckna det här!

See ya :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0