17 mars - första riktiga vårdagen

Solen har skinit (fan heter det skinit?) hela långa dagen och det har varit 10 grader varmt till och med! Synd att det har blåst orkan bara, men vindarna var inte sådär isigt jobbiga utan mer våriga. Det gillar vi!

Skolan idag var ganska kul, fick mig några härliga skratt alltså haha ;P Äntligen har vi kommit igång med resa-snacket på allvar! Trodde inte det skulle bli något av det, men nu börjar det arta sig. Hoppas det går ihop med sommarjobbstider och sånt bara.. Men det gör det säkert, jag SKA utomlands i sommar så är det bara!
Fick mig ett "dödshot" av Tammy idag också, det var ju något nytt haha ;D Bring it on! Sen så har vi tjafsat lite om ..humhum.. idag också, och ja Tammy, man får paxa.. iaf 1 var hahaha ;)

Efter skolan kom mamma och hämtade mig så jag slapp cykla i blåsten, hade nog inte kommit så långt i sånna fall :P Sen pluggade jag projektarbete, skrev nästan klart min frågeställning om "Pandoras ask". Klart att jag ska ta tag i allt på allvar nu, kul att de 2 kommande veckorna kommer besto av skola, pluggande och jobb. Kill me! Vet inte hur jag ska hinna med allt :( På något sätt ska det väl gå lr?

Var på massage också, knäckte lite kotor och knutor och grejer. Kände mig nyrenoverad när jag gick därifrån. Undrar hur jag ska klara mig utan massage när jag är i USA, måste försöka hitta nån bra att gå till där för jag vill inte gå runt och ha så ont som jag hade innan!

Neh, nu ska jag skriva klart om Pandora! Laater :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0