12 mars

Så var det dagen D idag, skulle åka upp till Dream Bride i Backaryd för att hämta min balklänning. Klänningen var heelt underbar, fast för stor, tydligen så har jag gått ner i vikt ganksa mycket :O Så nu måste den sys in och sånt, men hon på Dream Bride tyckte vi skulle vänta med att sy in den tills början av Maj, om jag skulle skifta i vikt igen haha :P Jaja, bättre den är förstor än förliten då hade jag inte blivit lika positivt överraskad.. Jag köpte en såndär geléBH utan fäste i ryggen och axelband. Men gaah ååh jag skulle vilja ha på mig klänningen hela tiden, men den får snällt vänta till Maj!

Kort skoldag idag, inte mig emot fast det där med eget arbete är väl inte min specialité, för mig är det snarare ett kod ord för "ledig". Men jag får väl ta tag i naturkunskapen nu, labbrapport om PHvärde som ska vara inne imorgon...
Imorgon lär dagen också bli kort, bara en lektion, lr egentligen inte ens det, har kursuppföljningssamtal som det så komplicerat ska heta haha. Sen skulle vi kolla på nån utställning på kulturcentrum och analysera om den var objektiv lr subjektiv blablabla.... Efter det kommer Lisis och hämtar mig, ska följa med henne och handla mat inför tjejkvällen hos henne. Det blir nog askalas!

Bläh jag vill festa på lördag ju.. :(

Menmen Laaater!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0