Sommaren är här för att stanna?

Underbart väder idag, helt klarblå himmel och över 20grader i skuggan nu. Det har man inte varit bortskämd med än så länge sommaren 09 så hoppas det håller i sig ett tag! Jag har legat ute på stekaraltanen och solat ett tag nu, så sjukt skönt att jag börjar ett på jobbet idag, då hinner man med mycket annat också ;) Och visst lite mer brun blev jag allt på den lilla stunden (y) Fast jag tröttnade på de dumma getingarna som verkar veta att jag har fobi för dem, så de MÅSTE flyga runt mig 24-7 :(
Nästa vecka är jag ledig måndag,tisdag och onsdag och då ska det solas och badas så det smäller om det vill jag lova! Hörde något om en pool hos Linnsan? ;)

Nehe nu måste jag göra mig iordning för ett 5 timmars jobbpass! Ha det gott i solen alla lediga och arbetslösa. Men kom ihåg att det är JAG som kan leva loppan sen när lönen kommer, not you! :*
Puss!

Kommentarer
Postat av: therese

Jag är så rik så att jag kan göra det iaf :)

2009-06-25 @ 17:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0