Only 9 days left!!

Nu är det en siffrig (eller heter det ett siffrig?) nedräkning till studenten och jag fattar inte hur allt har kunnat gå så snabbt! Känns som att det var nyss det stod 100 dagar på mobilen. Varje gång mitt alarm ringer ser jag texten "Snart studenten", något  jag skrev i början av 3an för att jag skulle stiga upp lättare på morgonen och nu är det så nära att jag nästan inte vill längre. Visst jag vill fira allt det här och så men sen då? Inga mer scheman inga garantier att man träffar sina vänner varje dag, vare sig man vill det eller inte. Shit det är nog mycket som kommer förändras men som sagt nu är det bara att njuta för den här tiden kommer aldrig tillbaka!

Idag känner jag mig dock inte helt på topp! Hade redan hosta innan det omtalade vattenkriget vi hade igår. Sen när man blir nersprutad med kallt vatten i gryningen haha så var det som laddat för en värre förkylning ;P Men det var lätt värt det hahaha. Inatt har jag nog hostat mer än sovit men det är goa tider höhö! Måste vila mig under dagen så jag kan gå till frisören sen och färga min otroligt vackra utväxt haha bortbortbort!! :)

Imorgon blir det "internationell picnic" med klassen i brunnsparken och jag och Jojjsan ska fixa american brownies mumma ;D Sen blir det pizza med tjejgruppen och efter det studenfest på J&H. Åh vad ska jag har på mig?? Jag kom precis från.... Det är så lätt så det är svårt ju :O Aja, jag kommer väl på något..

Nu ska jag vila upp mig några timmar!

De ska va gött å leva, annars kan de kvitta ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0