New soul

Host,host,host! Har haft en hemsk "jag hostar upp mina lungor" hosta i två veckor och jag börjar fan bli trött på det nu! Men vad gör man, jag låtsas att jag är frisk som en nötkärna, so what om det är lunginflamation (det är det inte), inget ska få komma mellan mig och studenten med en massa SOL!! Snälla (a) Någon som kan göra en soldans?

Igår var det pubrunda på g med mina tjejer vi började på PM och blev kvar där hela kvällen haha vi hade inte hjärta att gå därifrån för han som jobbade där var så himla snäll mot oss och han sänkte typ priset på allt och överöste oss med en massa annat gott att tugga på haha ja dit får man nog gå fler gångern ;P Sen bar det av till Natti och Sanne och jag kom fram till att det var en utav tio i top kvällarna där. Det var en massa folk och jaa... en massa folk haha :P Sen var jag på efterfest (hör och häpna) fast det var ganska drygt och jag fick gratis taxi hem haha (y) :) Sen sprang jag barfota med ett par pumps i ena handen och en väska i den andra över lekparken kl halv 5-5 på morgonen. Ja jag säger då det, hade någon varit ute med sin hund eller något, ja vilken syn hahaha. Natti var toppen i alla fall :)

Idag har jag röstat för första gången i mitt från och med torsdag "vuxna" liv. Kunde dock inte bestämma mig mellan tre stycken så jag drog lott hahaha. Jaja nu har jag gjort det i alla fall!

Imorgon ska vi bygga lådbil till lådbilsracet som är på onsdag. Undrar hur det kommer gå för klassen, bara en massa tjejer som alla vill ha det på SITT sätt. Det ska bli kul att se om vi ens får ihop något ;) SP International "We take you anywhere"

Nu får det bli sängen för min del för jag känner på mig att det inte kommer bli så mycket tid åt sovande denna veckan, men jag gillar det! Woho för jag ska ta studenten INTE DU!! :*

Mhm.. I can't help myself

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0