8 Juni - Dan' före balen!

Imorgon är det studentbal och det har varit skitväder idag och jag har tjatat om det hela dagen jag vet! Men jag kan inte sluta tänka på det för jag hatar väder för att jag inte kan styra över det, hur mycket jag än försöker :P Okey, jag vet att vi kommer ha kul ändå men ett uppehåll från regn hade ju varit ett liiitet plus i kanten haha! Man kan ju fixa sol i photshop lr? ;)

Idag har vi byggt lådbil och vår blev ganska så ful, men vi kämpade i alla fall för att få ihop den och det tyckte jag var bra gjort av en klass där 99% av eleverna är tjejer! Fast att alla andra klasser mer eller mindre skrattade åt vårt flygplan (som mer liknar ett rymdskepp) så fick vi ju i alla fall ihop något ;)

Ikväll kommer min moster och min kusinvitamin från Göteborg och de stannar ända till fredag! Så jag har min egna personliga fotograf imorgon, precis som Blondinbella hahahaha... Åh det ska bli så kul och alla mina tjejer kommer vara så fina! Det här har vi snackat om så himla länge och nu är vår bal äntligen här. Jag skiter i om det regnar föresten! Bara jag har alla goa vänner så är jag nöjd! :) <3
Alltså jag fattar fortfarande inte att det är bla imorgon, jag går här i lugn och ro hemma och tänker inte alls på att jag kanske har en massa grejer att fixa? Det är helt ofattbart!

Detta är fan min vecka alltså! Bal, Stduent och födelsedag! Kan det bli bättre? :D
HojjHojj!

I like you sweetie,
but not everything that happens in my life circles around you.
You've been there too and you know it!
Just givin' you what you wanted babe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0