Magaluf flashback

Allt detta stohej över den kommande Grekland resan har fått mig att tänka tillbaka på den underbara Magalufveckan! Det var en utav de bästa veckorna i mitt liv, hade så sjukt roligt! Saker som hände under den vistelsen kommer jag alltid att minnas, personer jag träffat som fått mig att inse saker och ting. Bland annat en underbar person som fick mitt självförtroende att ta många steg upp! Jag hoppas att även resan till Kos kommer bli lika underbar, mest ser jag framemot att träffa Anna och Tammy, samt att ta igen alla de stranddagar jag missat i sommar (de gånger de var fint väder) och bli brun som en pepparkaka (y)

Här är lite bilder från förra årets resa :) Have a great night!

Screw blogg.se:s skitkvalité när man laddar upp bilder..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0