If it makes you happy

Hallåja!
Då var det torsdag och början på min fem dagars jobbarvecka, låt pengarna rulla in säger jag! Blev helt förvirrad i morse då de ringde från jobbet, innan de sa vad de ville så tog jag för givet att jag hade försovit mig och de undrade vart jag var. Så jag hann fråga om det var både fredag och lördag innan jag fick veta vad de ville. Det hade såklart inget med min inbillade försening att göra haha. Men gud så förvirrad man kan bli ibland, Lillbritt bara skrattade åt mig i telefonen så det lär jag få höra när jag kommer ner dit vid ett. Tur att jag inte var försenad iaf, hatar att behöva stressa iväg så.

Igår var jag med Therese för första gången på ganska länge! Vi tog våra kära cyklar och trampade ut mot ekenäs och Karön, där låg vi hela dagen och stekte och badade också! Jag var i 3-4 gånger till och med (y) Men det var ganska varmt!

Ikväll måste jag faktiskt träna, jag står inte ut längre, något måste hända och det är snabbt som attan! Förhoppningsvis kanske Viccy hänger på..

Nehe nu måste jag ta mig i kragen och göra mig redo för jobbet! Ha det så bra på playan alla arbetslösa och lediga, men hörni jag ser mörka moln coming this way, so have fuuun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0