En dag med farväl

Idag har jag tagit farväl av vår älskade Monica. Jag har haft så svårt att ta hennes bortgång till mig för den kom så plötsligt och oväntat. Så under begravningen idag så kom alla känslor på en och samma gång och det kändes hemskt. Tårarna rann konstant och att krama om alla närstående var det svåraste jag gjort på länge. Hon var en riktig kämpe Monica och jag önskar att alla hade fått träffa henne. Tack för 19 härliga år med dig <3

Idag har jag också sagt hejdå till en liten kompis jag haft vid min sida sen jag var 4 år. The one and only: Sköldis! Han har blivit stor nu och flyttat hemifrån, till Asarum. Där har han fått två andra sköldpaddskompisar och bor numera i en stor damm. Pappa sa att han hade flugit i dammen och simmat omkring som en lycklig delfin haha :D Där får du det bra polarn! Men visst känns det lite tomt när man går in i rummet och det inte är någon som bankar på akvarierutan för att få uppmärksamhet, när jag lyssnar på hög musik får jag göra det själv från och med idag. Världens roligaste sköldpadda som älskar att lyssna på musik haha ja jag säger då det, vilken stjärna, vilket orginal. Visa nu vem som är boss! ;D

Storm - Lifehouse


Kommentarer
Postat av: Sanne

åh:( begravningar är nog det värsta som finns..:(<3

har sköldis flyttat?:O det var som tusan! hahah

2009-07-16 @ 15:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0