Drop in the ocean

Tjeina!
Har en ledig dag idag, fast det kanske alla redan märkt för det är alltid skitväder när jag är ledig nämnligen ;P Eller ja, det har varit det ett tag nu iofs.. Menmen
Innan idag så började jag kolla igenom lite kort jag fått från studenten för att leta efter en femhundralapp som jag visste skulle finnas där någonstans! Det som chockade mig var att jag hittade 2 sen 3, sen några hundralappar plus ett presentkort också. Sammanlagt hittade jag 2000 kr :O :D Inte illa alltså, inte illa alls! Jojje: Kan du säga skor på hjul? ;) Imorgon blir jag ännu rikare för då kommer lönen in på kontot, har levt som en fattiglapp i 2 veckor nu och det faller inte mig i smaken alls! I´m a rich girl again wuhu!

Har varit och fikat på "nya" Andra våning idag med Sanne, Fanny och Jeffan. Usch vad besviken jag blev, kycklingsalladen smakade skit och var helt vattnig :(  Usch och bläh säger jag, dit går jag inte mer :P Fast visst var de liite trevligare än vad de varit innan, alltid något haha..

Jaha.. vad ska man göra nu då på sin lediga dag som nästan är slut snart? Jag har trååååkigt!
Just det jag har föresten blivit nykär, i Ron Pope :* Ja i hans röst i alla fall, den killen kan beröra alltså helt underbar! "drop in the ocean" vilken låt säger jag bara, så himmelskt bra <3

Yeah the clocks runnin down, gotta work this out
I don't know where to go, what's the right team
I can't choose so confused, what does it all mean
So bad I wanna scream

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Hej, jag är en tjej som brukar följa din blogg och undrar vad du har tänkt att göra nu när du har tagit studenten. Ska du lämna staden där du bor? Börja plugga igen? Eller vad ska du hitta på?

2009-07-24 @ 14:27:37
Postat av: jeffan

this song is HEAVEN!

2009-07-24 @ 16:14:19
Postat av: Sanna

Hej Mimm! Visste inte att folk jag inte känner läser min blogg haha ;P Nu efter studenten ska jag först och främst ta körkort i höst, sen till våren 2010 ska jag åka till USA och jobba som Au Pair i ett år, sen efter det får vi se vart vinden bär. Vem vet jag kanske stannar kvar i staterna.. :)

2009-07-24 @ 19:31:15
URL: http://sannapolin.blogg.se/
Postat av: Mimmi

Okej, låter väldigt roligt. Då får du blogga vidare från USA! Ha så kul! =)

2009-07-25 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0