Sweeeet!

Vill börja med en hyllning till spotify! Hanna och Erik hjälpte mig med det igår, spotify i mitt <3 säger jag bara!

Helgen har varit ovanligt lång, kan bero på att vi festade i fredags istället för lördagen.. Var iaf i Karlshamn hos Anna men några flickor, superkul förfester som vanligt fast denna gången fick vi till endel seriösa och djupa samtalsämnen haha!
Senare på kvällen drog vi till Harrys, vilket hela veckan fått en "ååååååh" effekt bland dem jag sagt det till, så jag gick dit med höga förhoppningar. Men äh det var helt ok bara, visst, bra musik, trevligt folk och så men mer än så var det inte. Förstår mig inte riktigt vad som var skillnaden mellan detta och natti förutom att det var upplagt i olika rum haha ;P Menmen, lyckad kväll iaf, fyllkäk på "Bönan" sen sov jag skavfötters med Anna haha :)

Känns grymt skönt att ha kommit igång med träningen igen, har varit nere på Ron 3 ggr denna veckan faktiskt! Idag bled det aerobic-styrka med Malin och hon hällde vikter i armarna på mig haha: " ta detta det klarar du!" ;) Jo visst klararde jag det, men svetten rann ju ganska rejält! Kunde knappt hålla duschkranen uppe när jag kom hem ;P
Snyggaste beachkroppen 2009 here I come, sug på den! Hahahaha

Oj vilket långt inlägg det blev..
Well, nu ska jag kolla på någon film eftersom att jag avverkat one tree hill s4 på 3 dagar så får jag väl nöja mig med något annat ;/

Pusstja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0