Sista vårterminen igång!

Så var det skolstart igen, sista vårterminen för min del! Känns lite lagom kul sådär haha ;D
Pappa var snäll och skjutsade mig imorse, tyckte jag skulle få börja med en smygstart, tack pappsen!
Synd bara att skoldagen var ganska onödig och dryg, betygssamtal och kompliterings blablabla.. Fast fick iaf träffa mina klasstjejer har umgåtts med dem sen juldagen :O

I måndags var jag, Frida och Lisa i Växjö en runda, först lite shopping och käk, sen Au Pair möte!! Trodde bara det skulle vara lite information och sånt, men inte då, man fick en "bibba" med en massa ifyllningsdokument sen var det intervjuer och grejjer, seriösare än vad jag trodde med andra ord :P Men jag blev verkligen sjukt taggad och visste att det här är något jag verkligen vill! Fast jag har jätte problem att bestämma mig om jag vill åka till hösten eller nästa vår? :S Har alltid tänkt våren innan, men nu vet jag inte.. Äh får väl se hur det blir :P

Nu ska jag sjunga lite, har knappt kunnat sjunga alls när jag varit sjuk så länge, så nu är det bara att ta i för kung och fosterland haha ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0