Pluggponny

Jaha då var det fredag om några ynka minuter, kanske är det det när inlägget publicerats, den som lever får se haha.. Har i alla fall pluggat naturkunskap som en häst sen jag kom hem, eller jag började väl seriöst vid 6 fast jag tar en massa pauser hela tiden så blir aldirg klar! Känner väl att jag kan det lite lagom bra nu, men jag har säkert pluggat in fel saker så vi får väl se hur det går imorgon, man kan inte göra mer än sitt bästa faktiskt!

Hela kusinvitamin familjen dunsade in vid 20 tiden, det visade sig att Mimmi tagit körkort idag! :O Haha det satte lite press på mig och Towe, kul att ens kusiner pushar en mer än den man ska övningsköra med, Nej jag vet det är mest mitt eget fel att jag aldirg kommer någon vart.. Hade jag gått kursen med mamma hade jag nog haft körkortet för läänge sen menmen..

Sånglektionen gick kanon idag, har nog inte fått så mycket lovord på länge! Sofia hade till och med velat ge mig ett stipendium för min sång på stipendiekonserten till våren, men för att få det måste alla musiklärarna rösta eller något, det är ju ingen mer än Sofia som vet vad jag kan och inte, så det var ju lite synd. Men att hon faktiskt hade velat ge mig ett gjorde mig nästan tårögd, ja seriöst, finns inget så gör mig så blödig som sången haha.
Imorgon börjar första repet med sånggruppen, ska bli så j*vla kul! Inte för att jag har någon erfarenhet av att sjunga i stämmor och sånt, men jag gillar utmaningar! Sofia sa att vi måste ha ett namn också, ska bli kul att se vad det blir :)

Se där, nu har jag nästan skrivit klart inlägget och klockan är nu 00.08 ;)

Godnatt med er, nu ska jag läsa igenom min Venezuela redovisning, fick veta idag att jag skulle redovisa den på mentorstiden så jag måste förbereda mig lite... suck.          Tjao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0