Ge mig motivation!

Just det ja! Ge mig motivation till att plugga, har inte rört något skolarbete sen innan jullovet! Om jag bara kunnat mygla mig genom hela terminen så hade jag lätt gjort det nu, är så sjukt skoltrött. Hjälp någon?
Och körkortet kan jag ju bara säga kiss goodbye till att jag ska hinna *host orka host* innan studenten:/ Faan varför kan jag aldrig lära av mina misstag och ta tag i saker i tid för en gångsskull??

Nej, nu får jag ta tummen ur röven och slå upp naturkunskapsboken, kul att börja med det ämne jag tycker allra allra bäst om, greeat!

Btw grattis på 75årsdagen morfar :)

Kommentarer
Postat av: Kasper

Äsh, skolan är viktig, men inte sååå viktigt. Fråga din livserfarne morfar vad han tycker var viktigast i livet så får du ett facit ;)

2009-01-21 @ 07:49:47
URL: http://www.kajan.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0