Stressighelg.com

Vart tog den här veckan vägen då, det var ju NYSS måndag? :O
Konserten med körsång/dans gick väl bra, den gick bättre på premieren igår, idag var det bara jobbigt och jag var trött som fan. Men jag tog mig genom det, fast jag hade verkligen velat vara med och dansa, så himla kul! :P

På tal om rubriken så, ja, det kommer bli en stressig helg! Jobb lördag & söndag. Imorgon ska jag hjälpa Frida sitta barnvakt och på söndag fyller kusin Mimmi år och då blir det kalas i Kuggeboda :) Ska bli kul med detta, tyvärr så vet jag inte hur jag ska få ihop det med mina läxor jag har, matrinas kassa tredje världen frågor kan ju stoppa upp något nånstans! :( Usch, jag känner mig verkligen negativ idag, men det är svårt att vara positiv när man vet att man inte kommer få sova ut som man egentligen behöver.. Får nog ta ledigt pga hälsoskäl nån dag nästa vecka haha :P

Nej nu ska jag göra något annat, usch vilket meninslöst inlägg.. jaja what ever!

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0