My winter wonderland

Jag har ändrat mig! I really like snow after all :) I alla fall när det är såhär mycket, i puderform och alldeles.... alldeles underbart vackert ;) Nej men jag gillar det verkligen, har alltid annars varit den som "neeej inte snö, blöt och kallt..." Okey att jag hatar det när det slaskar bort sen, men nu, nu är det fint :)

Igår var jag, Sanne, Fanny och Anna hos Sara på glöggmys, med lussebullar, pepparkakor och julmust! Det var super mysigt. Vi snackade en massa skit som vanligt, spionerade på folk genom fönstrerna där man kunde se rakt över till DropKick! Haha jag skulle nog kunna sitta i Saras fönster hela kvällarna och bara spana på alla lustiga människor som går förbi :P

Framåt 3 snåret på natten dundrade det in en go, glad och något rund om fötterna Filip till mig. Dock inte lika tosig och pratglad som sist så vi somnade rätt fort :P Idag har vi bara slappat och kollat på en massa avsnitt av Glee. Jag har bara det sista kvar nu och längtar verkligen till nästa säsong!! :D
Pga all snö fick vi verkligen gräva fram bilen så Filip kunde ta sig hem haha. Så sjukt mycket snö, upp till knäna :D

Innan det blev mörkt sprang jag runt och knäppte av lite bilder av all snö. Vill inget hellre än att kasta mig i snön på altanen nu, för det ser ut som ett stort, mjukt dun täcke!

Walkin' in a winter wonderland <3

Kommentarer
Postat av: Sanne

Så mysigt&fint! jag är också helt förvånad över att jag faktiskt gillar det!:)

2009-12-20 @ 18:03:29
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0