Friskhetstecken

Idag är det första dagen sedan i lördags jag varit feberfri! :)
Jag firade den här tisdagen med att gå till frisören och fixa håret, har varit hos frissan nästan en gång i månaden den senaste tiden! :O Skämma bort sig själv?
Efter min nyfärgning tog jag ett varv på stan och jag stötte snabbt på Luciakandidat nr7, Massis, vi gick runt och letade kläder inför helgen. Men jag hittade inte något alls som föll mig i smaken, så nu har jag inget att ha på mig fre-lör :'( Hittade inga julklappar heller! Eller jo Filips, men det var inte riktigt som jag ville ha det så jag måste fundera lite.. :P


Lite efter 3 kom Filip och hämtade mig, vi körde till Linus i Rosengården för att kolla på Greveholm och äta lussebullar :D Jag älskar Greveholm, lätt den bästa julkalendern någonsin! Haha men medan jag, Linus, Tina och Moa satt och ropade repliker kände jag hur MrPs huvud blev allt tyngre mot mitt och andningen förändrades, sötnosen hade somnat haha :D Alla kan ju inte vara lika glada för Greveholm ;)


Sen bar det av mot stan igen och det var dags för middag på GarlicHouse med jobbet! Mmmm.. det var underbart gott! Kycklingfilé med gorgonzola, klyftpotatis, rödvinssås och färska,stekta champinjoner :9 Sen Mangosorbét med varm hallonsås till efterrätt! Oh vad jag skrattade också, jobbarkompisarna är helt underbara haha :D Så ikväll var det Girls night out!


Nu är det dags för mig att krypa till kojs, men inte ska jag sova inte. Nej jag ska på oder av Filip kolla på Glee hela natten, eller tills jag somnar haha.. Han var här med 12 avsnitt till mig idag, så det är bara att börja! Har mina aningar om att jag kommer bli helt frälst i denna serien, jag är en sucker för musikal filmer och liknande :P Upp till bevis Glee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0