She's a genius I think she's serious

Tjenixen!
Livet leker mina vänner, jag är numera ledig på heltid eller för att citera Segermhyr "Mellan två jobb"... Välkomen till klubben säger vissa, lev och njut säger andra. Vet inte ritkigt vad jag tycker än så länge, just nu känns det bara skönt att få vara ledig ett tag!

Idag kom Taxfree katalogen inför Kosresan, satt och bläddrade igenom den lite, men tänker nog inte köpa något, har inte en ledig person som jag råd med haha ;D Men man kan ju windowshoppa som Jeffan säger! Jag har fortfarande inte fattat att det är så snart vi ska åka, nästa fredag! Men har börjat köpa lite saker som man måste ha med sig, fast det blir en shoppingrunde nästa vecka med brudarna som ska med. Skriva en lista kanske inte är helt fel? Ooh jag längtar!! :D

Snart bär det av ner till stan för en fika med mina brudar! Blir nog endel snack om allt och inget, var ett tag sen vi träffades nu. Ni är mina solstrålar :)

Dagens skönaste från spotify : Jet - She's a genius


Adda mig på smutsigspegel@live... ;)
Have a great day :*

Kommentarer
Postat av: jeffan

super fin bild :) looking good:D

2009-08-13 @ 13:15:04
Postat av: Sanne

haha, jag gick på den först;O tänkte "fan varför har hon inte addat mig för"..(no comments) snygg bild med!:)

2009-08-13 @ 19:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0