Imorgon bär det av!

Sitter här och inväntar den där resfebern man brukade få när man var liten, men den verkar lysa med sin frånvaro! Visst är jag lite pirrig och förväntansfull men det är inte alls samma sak som när man var liten. Kan minnas gånger då man låg vaken jätte länge och snurrade, dagen innan Julafton hade tidigare samma effekt. Ja det var tider det haha :P

Packningen är i stort sett klar, men har en del grejer som inte kan läggas ner förän imorgon och känner jag mig själv rätt så kommer jag springa runt som en skogsmulle här imorgon och komma på en massa prylar i sista stund! Då är det tur att Sanne kommer hit imorgon runt halv 9 och kan lugna ner mig haha.
Jag har faktiskt varit riktigt duktig med packningen annars, om man jämnför med förra årets Magaluf-resa. Då vägde väskan 21 kg nu väger den bara 16 kg! Dock lär jag nog komma upp i lite till med de sista grejerna.. Men ändå! High Five (y)

Idag vinkade jag hejdå till Tessan som flyttar till Kristanstad och Elin som flyttar till Österrike! Det blev en god fika och en glass på det haha. Var lite sorgligt när jag gick där ifrån sen, Tessan grät en skvätt efter mig till och med ;) Eller ja haha.. Tur att jag kan åka och hälsa på henne i alla fall! Med Elin blir det ju lite svårare.. Men jag hoppas att hon får det kalasbra!

En annan bra sak som hände idag var att mitt blåa hälsoförsäkringskort kom med posten!! Puh.. Så nu kan jag få svininfluensan och slippa betala för skiten :D

Neh nu är det time for bed! Måste upp med tuppen imorgon :)
See you in a week :D :D



Try to leave a light on when I'm gone
Something I rely on to get home
One I can feel at night
A naked light, a fire to keep me warm

You'll start my heart again
When I come along


David Cook - Light On :*

Kommentarer
Postat av: tessey

naf, och jag har alltid varit ett fan av, inte din blogg, utan dig ;) SKRIV OM KOS NU! :D

2009-08-30 @ 21:58:55
URL: http://theresese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0