I sommarsol

Har sommarn kommit tillbaka nu? Är den här för att stanna? Inget att ta förgivet som vanligt så jag bestämde mig för att följa med Mamma och Pappa ut med båten idag, Första gången denna sommaren för mig faktiskt. Vi tog oss ut till favoritön Dunsön och där har jag spenderat den största delen av min dag! Har bara solat, badat och haft det härligt. Efter lite tråkiga besked igår var detta nog precis vad jag behövde! Fick lite smått panik igår, undrade vad som skulle hända med min höst nu? Men det löser sig, det gör det alltid..

Imorgon ska jag för sista gången denna sommaren jobba på Mairo. Dock bara halvdag, så efter det ska jag nog ut på havet igen och sola meeera. Har faktiskt fått färg idag, både härlig brun färg och lite mindre välkommen röd färg haha.. Men det är sånt man får ta när man halvsomnar i brassestolen ;) Jag kämpar för att bygga upp en bra basbränna innan Grekland så jag kan komma hem som en pepparkaka sen. Jag ska bli brunare än Filip så det så! :*
 På  tal om Grekland så är det bara 2 veckor tills vi åker! Känner mig ganska oförberedd än så länge men what a hell, det är bara att packa väskan och dra lixom? Ska bli så härligt!

Nehe om man skulle sova kanske, eller se någon film? Step up 2 lockar lite just nu, längesen jag såg den nu.
Nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0