Grekland förberedelser!

Den här tisdagen har jag, till största del, spenderat min tid i tvättstugan. Mycket kläder som skulle tvättas och strykas inför Kosresan. Puh, vilket slit det faktiskt är! Och det här gör mamma/pappa typ varje dag.. Vissa saker med att flytta hemifrån längtar jag verkligen inte till, usch vilket slöseri med tid att göra något annat, mycket roligare! Life is a bitch haha ;D Ja det är så de fattiga barnen i Afrika gråter när de hör vad man måste gå igenom som en vanlig Svensson..

Nu har jag i alla fall koll på alla kläder jag ska ha med mig, så har kommit en bit på vägen! Imorgon bär det av till Växjö för att "inför resan shoppa" lite :) Ska verkligen försöka låta bli att köpa sånt som jag egentligen inte behöver NU.. Men ooh så finns BikBok där (A), This will be a tuff one guys!

Nu måste jag hoppa i säng, imorgon ska jag fylla på vaccinationen jag tog för Hepatit förra året, så den håller i 10 år eller vad det var.

Dagens spotifybästa som gjorde strykningen något roligare: The Pussycat Dolls - Jai ho


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0