Your not sorry

Tjena mittbena!
Kom hem från Göteborg igår och jag har haft det kalasbra, god mat, shopping och fick umgås med min härliga moster plus familj lite! Dock kändes det lite surt torsdag/lördag när jag visste att det vankades fest här hemma men jag kunde gotta mig i att jag i alla fall slapp vakna bakis ;) Tur att studentfirandet knappt börjat än, så jag sitter inte i sjön haha.
Hittade allt jag behöver i klädväg inför studenten i Göteborg! Lustigt att man springer runt i varenda affär man inte har här hemma i ronneby för att hitta den perfekta studentklänningen, sen hittar man den på MQ hahaha, jaja men den var så fin så det var inget att göra åt :) Silverskor blir det på balen, riktigt tjusiga är de vill jag lova! Sen jag också hittat en snygg vårjacka och ett par jeansshorts (finally) har velat ha ett par jätte länge! Det blev lite andra kläder också, toppar, shorts osv.. Det kändes som att jag hade lite kassar med mig hem från stan men jag hittade i alla fall det viktigaste och det är ju huvudsaken ;)

Idag sov jag ut för första gången på lovet, vaknade kl 12 och det var som körsbäret på gräddbakelsen kan jag medge haha ;) Vid två tiden kom Malin och hämtade mig och efter att ha plockat upp lite tjejer på vägen begav vi oss till lilla Silpinge och födelsedagsbarnet Sanne. Hon hade dukat fram för barnkalas och det gillar vi! Tammy och Jeffan hade fixat tårta också vilket var mycket uppskattat.
Vid fyra tiden kom mamsen och hämtade mig sen var det dags för massage hos Tony, kom ut nyrenoverad och som en ny människa som vanligt :) Sen tog mamma och jag en glass på torget, viol och saltlakrits kommer nog bli min favorit denna sommaren!

Kvällen har jag spenderat med Lisa, vi har käkat på stan sen var vi hemma hon mig och jag hjälpte henne med hennes blogg, och jag blev ganska nöjd om jag får säga det själv :) Sen drack vi påskte som jag fått av min moster, okey en och annan godisbit slank väl ner haha ;P

Oj nu blev klockan mycket! Godernatten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0