Underbara helg!

Ååh jag är så käär i vårvädret!
Igår var jag och fikade med Frida och Philip det var muchas trevligt, satt och snackade en del "barndoms" minnen och skrattade en massa, efter det stack Frida och jag hem till henne en stund och satt och glassade i solen på verandan med sommarmusik på hög nivå :) Sen var det dags för sångrep med tjejgruppen alltid lika kul fast att min röst inte var på topp menmen haha. Sen var det tacos hemma och det missar man ju inte! Framåt 8 tiden kom Philip och hämtade upp mig och det bar av mot Frida igen, där var det en massa folk som grillade och hade det trevligt. Jojje slängde upp grillmat på min tallrik och det var bara att tacka och ta emot även att jag redan var proppmätt efter tacosen, men lite gick det allt ner ;P Sen blev  det lite Hockey och jisses vad jag skrattade ibland, vissa i det gänget var helt sjuka hahaha.
Efter det blev jag frisör till Jojje vilket bröderna Miletti och Mingotti tyckte var väldigt intressant och gjorde oss sällskap. Sen blev det en massa "djupa" samtal på Fridas rum haha dessa pojkar säger jag bara, man kunde inte tro att de var så nyfikna på allt och nu vet man vad de gör i duschen efter träningarna hahahaha.. fast jag har lovat att inte säga ;P
Nåväl jag hade i alla fall jätte trevligt, mer sånt här tack :) Kronberg fick bli den lyckliga att skjutsa hem mig sen tack för det!

Idag har jag jobbat och tiden gick i racerfart det var mycket att plocka upp och fixa med, sen en glass på det :)

Ikväll ska Lisa och jag på bio "Fast and furious". Jag vet inte ens om jag sett alla de andra filmerna men han är så sjukt snygg så det var mest därför jag ville gå på den, hoppas man kommer fatta ändå annars blir det i alla fall gott om ögongodis Yumyum!

Neh om man skulle sätta sig i solen lite? See ya later!


Kommentarer
Postat av: Sanne

raaowr;)

2009-04-05 @ 11:34:25
URL: http://nypoonbuskar.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0