Tiden går för snabbt!

Godkväll
Sov som sagt hos Frida igår, först käkade vi lite hämtmat "tomscorner HAJJ" sen kom det lite folk och efter en stunds TV tittande kom någon med den roliga idén att leka kurragömma! Så vi släckte ner hela huset och Frida som var något mörkrädd fick hålla sig till mig haha. Blev några rundor och det kändes riktigt som att man var liten igen, många skratt blev det i alla fall :) Efter det drygade vi bara vid TVn ett tag till, sen drog pojkarna hem och Frida och jag bestämde oss för att krypa till kojs, fast vi låg och snackade och kollade på Vänner till 3 lr något. Vaknade vid 11 tiden och kände oss helt slöa, som att vi fått världens bakfylla. Jag tror dock det berodde på min pollenallergi som har satt igång på riktigt nu bläh :( Men det kunda varit värre, hellre lite allergi än något som man inte kan lindra! Efter att ha legat ute i solen i några timmar stack vi ner till stan en stund och mötte upp Jojje för att fika på J&H.

Påtal om Jojje så hade hon fåt paket från utlandet idag, våra bikinisar hade kommit!! :D Så vi racade till OKq8 för att hämta dem. Men det är väl klart att inget kan gå helt smärtfritt när det gäller mig, de hade skickat med HEELT fel underdel till en utav mina bikinisar! Shit kan de vara så färgblinda på Victorias secret :( Så det blev en massa krångel och Jojje och jag satt med papprerna ett tag innan vi fattat hur vi skulle bära oss åt för att skicka tillbaka och få nytt igen. Men vi löste det tillslut. Hoppas inte de lägger på tullavgift igen, för de hade lagt till 300 kr nu när vi hämtade paketet :O Jag tänker fan inte betala ett öre, när det inte är jag som gjort fel!

Och påtal om pengar så är jag typ pank :( Jag har inte haft det "dåligt ställt" med pengar någon gång sen jag började jobba helgerna på Mairo! Men någon gång måste ju vara den första? Det svider som fan i alla fall, ingen utgång för min del på några veckor :(

Nej nu ska jag hitta på något annat skoj för jag har ju lööööööv :D Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0