Slappdag

Hejje!
Idag var det först tal om att sticka till Malmööö men sen kom jag på att jag skulle träffa Frida så jag hoppade Skåne denna gången, hoppas tjejerna får det kul och inte går vilse eller något annat hemskt haha. Sen var Frida tvungen att jobba så vi kunde inte ses, men vi bestämde imorgon istället. Jag tog alla dessa förhinder som ett tecken att jag faktsikt borde gå på teorikursen idag haha blääh, men det gynnar mig på uppskrivningen sen kanske? Efter det ska jag träffa Sanne Banne så ska vi gå och suuuula, ska bli skönt! Jag "Sanne kan man tvätta av sminket nånstans på solariet?" Sanne " Jaa, de har både dusch och toalett!!" Hahaha det är bra att Sanne har koll på alla allmänna duschar som finns i stan ;) <3

Jag har suttit vid datorn hela dagen än sålänge, jag är så himla dryg ibland :( Kunde satt mig i solen, men neej det blåste lite för mycket för mig.. Jag hade kunnat ta tag i pluggandet också, men det var också lite för jobbigt. Härligt liv..(y)

Föresten, det kanske blir en resa till sommaren i alla fall, ganska tidigt efter studenten dessutom! All inclusive :) Men vi får se, ska grunna lite på vad jag vill ;P Det är inte det resmålet jag helst vill till kanske, men värme som värme ju haha!

Nej, nu ska jag flytta på rövah lite! Laater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0