Oh boy, what have I done

Tja!
Igår var det som sagt fest, jag kom typ en timme försent haha som vanligt, jag lyckas aldrig hålla tiden till förfester för jag blir aldrig nöjd när jag fixar iordning mig, finns alltid nåågot att ändra på hahaha. Tur att mina kära vänner är vana ;)
Vi var hos Anna med en massa brudar och lite pojkar också, det var jätte kul att vi var så många för en gångsskull! Vid 12 snåret någon gång skjutsades vi till natti och det var ganska lång kö, men så hittade jag Chefen haha så jag slank in till honom och hittade då även Sanne och de andra haha. Själva natti vistelsen var väl helt ok kul, träffade min Frida babe där inne också :) Tummen ner till högklackade skor som jag fick sjukt ont i "trampdynorna" av så jag knappt kunde gå isch! Men jag lever haha..

Idag har jag jobbat och visst det tog väl emot lite hehe men jag klarar allt ;P Resten av denna dagen kommer jag vara tvungen att plugga religion B inför provet som är på tisdag och jag har som vanligt inte ens börjat, great!

Hej jag har ångest för en grej Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0