Niice helg!

Hej! Nu är helgen över och jag är mycket nöjd med den :)
Jag har jobbat och tjänat in en massa kosing och det är ju aldrig fel! Bion Lisa och jag var på igår var skitbra, det tyckte nog alla karlskronas cooola fordons grabbar också hahaha ja jisses, Lisa och jag fick gömma oss i popcornen lite tills de hade släckt ;P Det var ungefär 5 pers från Ronneby som man kände igen även de killar sen Lisa och jag. Meeen det borde killarna gilla va? Två supercoola brudar som diggar bilfilmer? ;) Nåväl vi fick gott om ögongodis på filmen iaf precis som vi ville :D Tack för en nice kväll <3

Idag har jag jobbat och det gick bra, min faster var inne och hälsade på mig lite, alltid kul när det kommer in någon man känner! Sen stack jag och tränade med Frida, core sen lite powerwalk och styrka, super skönt var det. Fast det nya core passet var verkligen kasst! Meen lär väl gå på det i alla fall, man vill ju fixa mage/rygg/rumpa inför sommaren så jag kan glassa i mina victorias secret bikinis ;D Hahaha som om man blir lika snygg som de modellerna? Meen man kan ju låtsas ;) Snaaart är det sommar!!!

Denna helgen har som sagt varit toppen, trevligt sällskap, bra film, pengar.. osvosv :)
Tack för mig, Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0