From the bottom of my heart

Hej våren!

Årets premier på ballerina skor idag, helt underbart väder har der varit! Jag mår verkligen som bäst när solen sticker fram fast vissa var ju lite skogstokiga och sprang runt i shorts och t-shirt men äre vår så äre :P
Psykologi seminare idag, jag var humanist och det gick väl helt ok, trodde man fick ha anteckningar men tydligen inte så jag fick ju säga det jag kom ihåg haha kändes som att jag upprepade samma sak fast med olika ord hela tiden :(  Menmen.. Efter det sprang jag ner till stan för att sätta in pengar på Jojjes konto för bikinisarna, lyckades besöka alla bankerna innan jag hittade rätt haha för jag tänkte inte betala 50 kr bara för att föra över pengarna!

När jag kom hem vilade jag lite för jag kände mig inte helt hundra, men det gick över som tur är :) Sen har jag pluggat teori idag, gjorde läxan som vi fick av Kentan! Så hela statskörnings kapitlet är genomjobbat nu, tyckte jag var duktigt av mig. Nu är jag ännu ett steg närmare körkortet och det känns som en utav stenarna i bröstet lyft i alla fall, bara matten som känns jobbig.. Bläh!

Imorgon blir det teorikurs och fika innan med kusinvitamin Towe. Btw så är teorigruppen helt ok trodde det skulla vara jag och de jobbigaste av alla 91:or typ, men det var en del lite äldre, en blandad skara :)

You make me so hot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0