Can the music ever be enough

Hejje!
Dagen har bestått av jobb och jag tog faktiskt cykeln till Mairo idag (y). Det var ganska dåligt med folk så därför också lite att pyssla med. Stod och snackade om olika skräcksenarion på solariet med mina kära jobbarkompisar haha Ann-Kristin brukar inbilla sig att någon släppt in en orm i rummet, hon är så söt, som en extra mormor/farmor för mig faktiskt :)

Efter jobbet bar det ut till Saxemara för att fira den nyblivna 15åringen Robin. Det var kul att träffa den sjuka släkten lite dit kommer man aldrig utan ett gott skratt åt allas galenskaper :P Numera är ju min kusin Mimmi med på kalasen också, vi satt och planerade inbjudningar vi ska skicka ut till släkt & vänner inför vår student :D Så nästa vecka ska vi ta tag i det här!

Jag har varit så festsugen hela påsklovet, men det har inte blivit mycket partajjande för min del haha.. Ikväll är min ursäkt en fråga om ekonomi, tur att det är löning på fredag alltså! Då blir det dessutom extra klirr i kassan efter att jag jobbade 5 timmar extra en KVÄLL vilket betyder dubbelt! :D Wuhu!

Nu kan jag gå och lägga mig med ett leende på läpparna och jag ska drömma om pengalycka huhu $$

You can talk all you want
But my skin is really thick
I'm the leader of the crowd
And my game is really sleak
I'm unstoppable, unstoppable, unstoppable, unstoppable
Kat Deluna - Unstoppable

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0