Så var man tillbaka från bloggtorkan

Äntligen har jag orkat ta tag i bloggen igen, inte för att det var så många som läste den innan men bloggen är mer ett sätt för mig att skriva av mig på. Har helt ändrat designen och jag troor jag är nöjd nu, eller det känns som att något saknas men jag fixar väl till det sen när jag kommer på vad det är.

Nåväl, får väl skriva vad som hänt idag då!
Var inte i skolan idag, har knappt varit där alls på 2-3 veckor känns det som! Det jobbiga förkylningsviruset vill aldrig ge sig men nu har jag i alla fall varit hos farbror doktorn ( fast kändes inte som att han tog mig på allvar menmen) och fått en massa starka infektions tabletter, konstiga nässpray och hela köret! Så i och med detta blir det inget festande på juldagen för min del :/ Kan ju hoppa över att ta tabletterna men då finns risken att jag blir sjuk igen och det vill jag inte.

Tog tag i min halvåriga storstädning idag också, blir lika förvånad varje gång att jag faktiskt har ett golv som man KAN gå på ; ) hahaha... Tog flera timmar men nu är jag i alla fall klar och det känns skönt, är stolt över mig själv! Särskilt skönt att få bort alla stora klädhögar, shit jag låter som värsta slarvmajan nu ju! Men det finns en orsak till alla klädhögarna faktiskt, det är nämnligen så att jag har världens sämt garderob och för mycket kläder så hyllorna rasar när jag lägger in kläder där haha. Fixade in dem ganska bra idag men det ska blir skönt när mamma och pappa ska renovera köket till våren då de måste ta bort min garderob (ligger precis bredvid) och köpa mig en ny, fin som jag kan ha i rummet.

Nej nu väntar taconight at Polin's place och jag håller på att dö av hunger!

Ha det guttan Tjao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0