Dan före Dopparedan!

23 december idag och det känns mer som.. tja vet inte vad men inte jul i alla fall!
Köpte de sista 3 julklapparna idag, handlade i karlskrona igår och nu är det bara granen kvar som jag ska klä men min lillebror om jag nu kan övertala honom att hjälpa mig!
Kom ett stoort paket med en massa julklappar i från Göteborg igår, ååh jag vill bara gå och öppna dem nu, vet att mina är från Bik Bok <3

Blev positivt överraskad när jag skulle ta ut pengar idag och hade fått in min lön! Tänkte inte på att vid jul får alla sin lön tidigare, vilket enligt mig är genialiskt ;) Börjar se laptopen inom räckhåll nu!!

Nej, nu har jag inget mer att skriva förutom God Jul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0